Onze werkwijze

Two people seated at a table discussing documents in a modern, well-lit room with hanging light bulbs.

Hoe gaan we te werk?

Opstarten is eenvoudig. Van de eerste kennismaking tot het uiteindelijke beheer, we zorgen voor een vlot en transparant proces.

Zo weet u precies wat u kunt verwachten en geniet u zorgeloos van uw opbrengsten.

Onze werkwijze in 6 stappen.

Stap 1

Eerste kennismaking


We maken kennis en ontdekken samen hoe we het beste uit uw pand kunnen halen.

Stap 2

Nog even dit


We regelen alle administratie en lichten onze unieke, gebruiksvriendelijke app toe.

Aan de slag

Stap 3


We zorgen voor duidelijke foto's, adverteren op de juiste kanalen en bepalen de ideale prijsstrategie.

Stap 4

Adverteren


We maken jouw appartement verhuurklaar, van brandblusapparaten en rookmelders tot inrichting en decoratie.

We zorgen ervoor

Stap 5


Wij regelen het volledige beheer. Schoonmaak, vakmannen en een efficiënte backoffice voor de beste gastenervaring.

Optimalisatie

Stap 6


We optimaliseren advertenties en prijzen voor maximale bezetting.

Onze diensten

  • “Xepa heeft een indrukwekkende balans gevonden tussen schaalbaarheid en excellente service – iets wat maar weinig bedrijven voor elkaar krijgen in de short-term B2C-markt. Onze panden presteren dan ook heel goed: uitstekende reviews en mooie boekingen. Als eigenaar word je volledig ontzorgd. Absoluut een aanrader!"

    Een tevreden klant vertelt

  • “Het grote voordeel is dat Xepa voor alles zorgt: het onderhoud van de appartementen en de studio, de opvolging van de huur, kleine klusjes. Ze doen dat bovendien in alle transparantie. Een leuke extra is dat er vaak heel positieve reviews verschijnen over de units. Het doet me plezier dat andere mensen genieten van ons pand.”

    Erik De Waele